www.rozclinic.com ورود به سایت رسمی کلینیک پوست و مو رز

خوش آمدید

وبلاگ متصل به وب سایت رسمی کلینیک پوست و مو رز

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    >> مراقبتهای بعد از تزریق بوتاکس

    مراقبتهای بعد از تزریق بوتاکس چیست ؟ مقاله امروز ” کلینیک پوست و مو رز” به مراقبتهای بعد از تزریق بوتاکساختصاص دارد. با ما همراه باشید تا در مورد مراقبتهای بعد از تزریق بوتاکس اطلاعات بیشتری بدست بیاورید.

    یکی از مواردی که بیماران زیادی برای انجام آن به کلینیک پوست و مو مراجعه می کنند، تزریق بوتاکس است. بعد از تزریق بوتاکس باید مراقبت هایی انجام شود تا از عوارض بعد از آن جلوگیری شود. با اینکه تزریق بوتاکس مزیت های زیادی دارد ولی با عدم رعایت نکات لازم، بیمار نمی تواند به نتیجه دلخواه خود برسد.

    مراقبتهای بعد از تزریق بوتاکس

    کارهایی که بیمار بعد از تزریق بوتاکس نباید انجام بدهید عبارتند از:

    ۱٫ فعالیت زیاد 

    حداقل تا ۲۴ ساعت به خودتان استراحت بدهید تا مواد بوتاکسی که به صورتتان تزریق شده است، به خوبی در میان ماهیچه های زیر پوستتان نفوذ کند تا بتوانید شاهد بهترین نتایج باشید. فعالیت فیزیکی زیاد، مانع عملکرد درست بوتاکس می شود. 

    ۲٫ ضربه به محل تزریق شده

    شاید بعد از تزریق بوتاکس، احساس خوبی نداشته باشید و بخواهید قسمت هایی که بوتاکس تزریق کرده اید را ماساژ بدهید و یا با دستانتان فشار بدهید ولی نباید این کارها را انجام بدهید. بعد از تزریق بوتاکس، پوست شما نیاز دارد تا ترمیم بشود و هر فشار و ضربه ای به نقاط تزریق شده، نتایج نامطلوبی را برای صورتتان به دنبال دارد.

    ۳٫ خوابیدن روی صورت

    معمولا ۲ الی ۴ ساعت بعد از تزریق بوتاکس، پوست ترمیم می شود ولی بیمار نباید روی صورتش بخوابد. خوابیدن روی صورت، عوارض نامطلوبی را برای بیمار به دنبال خواهد داشت. 

    ۴٫ نوشیدن الکل

    بعد ازتزریق بوتاکس، باید از نوشیدن الکل پرهیز کنید تا دچار عوارضی مثل کبودی صورت نشوید. حداقل چند روز قبل از بوتاکس و همچنین یک روز بعد از تزریق بوتاکس، نباید الکل مصرف کنید.

    ۵٫ مصرف داروهای رقیق کننده خون

    بعد از تزریق بوتاکس، از مصرف هر نوع ماده ای که باعث رقیق شدن خون می شود، باید خودداری کنید. بهتر است در این مورد با دکترتان هم صحبت کنید تا دقیقا بفهمید که چه زمانی می توانید از این داروها استفاده کنید.

    ۶٫ لمس و ماساژ نقاط تزریق شده

    علاوه بر اینکه نباید نقاط تزریق شده را ماساژ بدهید، حداقل تا ۶ ساعت بعد از تزریق بوتاکس هم نباید این نقاط را دست بزنید و لمس کنید. بعد از ۶ الی ۷ ساعت می توانید به آرامی صورتتان را با آب و صابون بشویید.  

    ۷٫ قرار گرفتن در معرض آفتاب و استفاده از استخر و سونا

    تا زمانی که قرمزی و تورم صورتتان برطرف نشود، از قرار گرفتن در معرض آفتاب و همچنین استفاده از استخر و سونا خودداری کنید. هنگامی کهبوتاکس تزریق کرده اید، باید از صورتتان مواظبت کنید تا بتوانید شاهد بهترین نتایج باشید.

    موارد زیر، سوال بسیاری از بیماران در مورد مراقبتهای بعد از تزریق بوتاکس است :

     

     

    >> خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس

    بعد ازتزریق بوتاکس، بیمار باید حداقل ۴ ساعت صبر کند و در طول این مدت، نباید بخوابد و یا دراز بکشد. علاوه بر اینها، بیمار باید:

    1. هنگام خواب، سرش را بالاتر از قسمت های دیگر بدن قرار بدهد.
    2. از ورزش کردن خودداری کند.
    3. از یخ روی نقاط تزریق شده استفاده نکند.
    4. صورتش را دستکاری نکند.

    بهترین کاری که شما بعد از تزریق بوتاکس میتوانید انجام بدهید، این است که در خانه استراحت کنید و صاف بنشینید.   

    >> آرایش بعد از بوتاکس

    بعد از تزریق بوتاکس، نکته ای که بیمار باید رعایت کند، این است که نباید به صورتش فشاری وارد کند. بسیاری از پزشکان توصیه می کنند که بهتر است بیمار دو الی سه روز صبر کند تا از تورم صورت و کبودی آن کاسته شود و بعد از مواد آرایشی استفاده کند ولی در بسیاری از موارد بیمارانی بوده اند که روز بعد از تزریق بوتاکس، بدون هیچگونه فشاری به صورتشان از مواد آرایشی استفاده کرده اند و شاهد هیچگونه عوارض خاصی هم نبوده اند.

    >> ورزش بعد از بوتاکس

    معمولا عوارض جانبی ناشی از تزریق بوتاکس، بعد از ۲۴ ساعت و حداکثر تا ۴۸ ساعت از بین می روند. در طول این مدت، بیمار به استراحت بیشتری نیاز دارند و باید از انجام ورزش های سنگین هم خودداری کنند؛ مثلا ورزش ایروبیک باعث شدید سردرد می شود و تا چند روز باید از این ورزش خودداری کرد.

    داروهایی که بیمار مصرف می کند هم باعث افزایش تعریق در هنگام ورزش می شود که در نهایت باعث جابجایی مواد بوتاکس به نقاط دیگری از صورت می شود.

    برای اینکه مواد بوتاکس راحت تر به ماهیچه های هدف برسند، بیمار می تواند از ورزش های صورت استفاده کند. البته هنگام این ورزش های مفید، نباید صورت خود را لمس کنید. بیمار می تواند ناحیه ای که بوتاکس تزریق کرده است را برای پنج ثانیه منقبض کند و سپس رها کند؛ برای گرفتن نتایج بهتر می توانید روزانه چند بار این حرکات را تکرار کنید.  

    >> شستن صورت بعد از بوتاکس

    نکته ای که هنگام شستن صورت و همچنین در زمان استحمام اهمیت دارد، درجه حرارت مناسب آب است؛ اگر از آب گرم برای شستشوی صورت استفاده شود، تاثیر منفی و نامطلوبی را بر روی تزریق بوتاکس می گذارد. استحمام با آب گرم باعث می شود تا جریان خون به صورت افزایش پیدا کند و در نتیجه باعث جابجایی و انتقال بوتاکس می شود. انتقال بوتاکس هم باعث بوجود آمدن نتایج غیرطبیعی در صورت می شود.

    بیمار برای مراقبت بیشتر بعد ازتزریق بوتاکس نباید :

    1. از وان حمامی استفاده کند که با آب داغ پر شده است.
    2. از حمام بخار استفاده کند.
    3. صورتش را با آب گرم بشورد.
    4. برای شستشوی بهتر می توانید از نکات زیر استفاده کنید:
    5. از آب سرد یا ولرم استفاده کنید.
    6. هنگام شستشو، به پوستتان استراحت بدهید و به آرامی مراحل شسشتشو را انجام بدهید.  

    >> افتادگی پلک بعد از تزریق بوتاکس

    انتقال یا جابجایی بوتاکس در اثر عدم رعایت نکات لازم بعد از تزریق بوتاکس یا تزریق نادرست پزشک، می تواند باعث افتادگی پلک چشم بشود. معمولا تزریق نادرست بوتاکس به پیشانی یا به میان دو چشم و سپس جابجایی بوتاکس در این نقاط، باعث بوجود آمدن عارضه افتادگی پلک می شود.

    بیماران بخاطر رفع چین و چروک های پیشانی یا چروک گوشه چشم اقدام به تزریق بوتاکس می کنند. افتادگی ابروها هم ممکن است به دنبال افتادگی پلک بوجود بیاید. مهارت پزشک در تزریق درست بوتاکس و همچنین تزریق بوتاکس در قسمت عمیق بافت زیرین پوست می تواند از انتقال بوتاکس به سایر نقاط جلوگیری کند.

    >> هزینه تزریق بوتاکس

    هزینه تزریق بوتاکس بستگی به میزان بوتاکس تزریق شده در بدن بیمار دارد. “ کلینیک تخصصی پوست و مو رز“ با پزشکانی مجرب و دستگاه های پیشرفته، خدمات تزریق بوتاکس را هم به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد.

    در این کلینیک پوست و مو هدف ما، رضایت شما مشتریان عزیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق بوتاکس، با شماره۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس حاصل فرمایید. 

    امیر علوی
    جمعه 20 مهر 1397 - 3:40
    بازدید : 377
    برچسب‌ها : تزریق بوتاکس,

    >> تزریق چربی بهترین درمان لاغری صورت

    مقاله امروز ” کلینیک پوست و مو رز به بهترین درمان لاغری صورت یعنی “تزریق چربی” اختصاص دارد. اگر می خواهید در این مورد اطلاعات بیشتری بدست بیاورید و لاغری صورت خود را به صورت طبیعی درمان کنید، با ما همراه باشید تا با عمل تزریق چربی و تاثیر آن در لاغری صورت بیشتر آشنا شوید.

    چافی صورت برای خانم ها اهمیت زیادی دارد و البته درصد قابل توجهی از آقایان هم از مشکل لاغری صورت رنج می برند. راه های طبیعی زیادی برای چاقی صورت وجود دارد مثل افزایش نوشیدن آب و غیره ولی، این راهکارها تاثیر زیاد و قابل توجهی بر روی صورت نمی گذارند.

     

    تزریق چربی بهترین درمان لاغری صورت

     

    لاغری صورت ممکن است به دلیل افزایش سن، رژیم های سخت غذایی، سبک زندگی، مصرف دارو (مثل آسپرین و غیره) ، مصرف الکل، سیگار، قلیان و غیره بوجود بیاید. لاغری صورت باعث افتادگی گونه ها می شود و پوست هم به مرور شل می شود؛

    در واقع در اثر عواملی که ذکر شد، حجم بافت های چربی صورت به مرور کاهش می یابد و همین باعث شل شدن و افتادگی صورت می شود.

     

    تزریق چربی

    >> تزریق چربی

    تزریق چربی بهترین راه برای درمان لاغری صورت است زیرا چربی از بدن خود فرد گرفته می شود. چربی از جاهایی از بدن گرفته می شود که منبع خوبی ازچربی باشند مثل ران، شکم، باسن، بازوها و غیره.

    البته عضوی که به عنوان اهدا کننده چربی انتخاب می شود، در هر فرد متفاوت است. چربی در نواحی مختلفی از صورت تزریق می شود مثل گونه ها، پلک بالایی چشم، زیر چشم، لبها، پیشانی، میان دو ابرو و چانه. تزریق چربی در گونه ها باعث پرتر نشان دادن صورت شما می شود.

    البته چربی کاربردهای دیگری هم دارد مثلا برای چاقی دست ها و افزایش حجم سینه ها هم استفاده می شود. نتایج بعد از تزریق چربی شما را حیرت زده می کند، زیرا علاوه بر درمان لاغری صورت باعث رفع چین و چروک و انواع اسکار روی پوست صورتتان می شود. افرادی که دارای تناسب صورت نیستند، چانه کوچکتری نسبت به ساختار صورتشان دارند و صورت و چشمان گودرفته ای دارند، می توانند برای رفع این مشکلات، اقدام به تزریق چربی کنند.

    >> نحوه تزریق چربی

    جراح با استفاده از سرنگ چربی بدن شما را می گیرد و چون چربی با مقداری خون همراه است، آنها را از هم جدا می کند و چربی خالص را روی گونه ها و سایر قسمت های پوست صورت شما تزریق می کند. در هنگام تزریق چربی هیچ دردی را احساس نمی کنید زیرا پزشک از بیهوشی موضعی برای کاهش درد استفاده می کند.

    >> مزایای تزریق چربی برای صورت

    همانطور که می دانید، چربی از خود بدن بیمار گرفته می شود و سپس به نقاط مورد نظر تزریق می شود. بعد از تزریق چربی، این چربی های تزریق شده سازگاری زیادی با صورت دارند چون ساختار آنها شبیه به هم است و فقط محل قرار گیری آنها با یکدیگر متفاوت است.

    برعکس تزریق ژل که با عوارض زیادی همراه است، مثل جابجایی ژل روی صورت و مصنوعی بودن حالت آن، تزریق چربی برای صورت ظاهری کاملا طبیعی و زیبا به ارمغان می آورد. عوارض تزریق چربی مثل قرمزی، کبودی و ورم کاملا موقتی هستند و سریع برطرف می شوند.

    یکی از مزایای مفید تزریق چربی این است که اگر چربی ای باشد که از بدن برداشته می شود بیشتر از مقدار چربی مورد نیاز باشد، می توان این چربی اضافی را در فریزر نگه داری کرد و در دفعات بعدی هم از آن استفاده کرد.

    در تزریق چربی امکان بروز حساسیت هم وجود ندارد چون چربی از خود بدن تامین می شود. در مواردی که چین و چروک صورت عمیق شده باشد و دیگر بوتاکس فایده ای نداشته باشد هم تزریق چربی بجز پر کردن صورت، تاثیرات ماندگاری را برای برطرف کردن چین و چروک صورت به دنبال دارد.

    چربی نسبت به سایر فیلرها نتایج بهتری را بدنبال دارد. چربی تزریق شده در زیر پوست جا به جا نمی شود و در همان محل فیکس و ثابت می ماند. تزریق چربی در بیمارانی که سن زیادی دارند هم به راحتی انجام می شود.

    >> تعداد دفعات مورد نیاز برای تزریق چربی

    تعداد دفعات تزریق چربی کاملا بستگی به صورت و میزان لاغری آن دارد. معمولا می توان هر چند ماه چربی را تزریق کرد تا بیمار به نتایج ایده آل خود برسد ولی درصد زیادی از بیماران با یکبار تزریق چربی هم نتیجه خوبی می گیرند.

    برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ با ” کلینیک تخصصی پوست و مو رز ارتباط برقرار نمایید.

    امیر علوی
    جمعه 20 مهر 1397 - 3:37
    بازدید : 383
    برچسب‌ها : تزریق چربی,

    لیزر موهای زائد و لیزر موهای زائد زیر بغل

    >> لیزر موهای زائد :

    لیزر موهای زائد چیست؟خیلی از افراد از روش های دیگر برای اصلاح موهایشان، جواب خوبی نمی گیرند و چند روز بعد باز هم همان موها شروع به رشد می کند. لیزر موهای زائد راهی است برای از بین بردن ریشه موهای زاید و به تدریج باعث کاهش رشد موها و در نهایت از بین بردن موهای زائد می شود.با ما همراه باشید تا با لیزر موهای زائد اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

    از لیزر مو می توان برای موهای قسمت های مختلف بدن استفاده کرد. تعداد جلسات موهای زائد بستگی به رنگ پوست فرد، نوع و جنس موهای زاید و آن قسمتی دارد که باید لیزر شود. با ما همراه باشید تا دوباره لیزر موهای زائد اطلاعات بیشتری بدست بیاورید.  

    لیزر موهای زائد

     

    >> مزایای لیزر موهای زائد :

    از لیزر می توان برای نقاط مختلف بدن از جمله موهای زائد صورت، موهای زائد پا، موهای زائد بازو، موهای زائد زیر بغل،موهای زائد شانه،موهای زائد شکم،موهای زائد سینه،موهای زائد پشت بدن، و غیره استفاده کرد. لیزر روی موهای سیاه و زبر بیشترین تاثیر را می گذارد و اگر فرد دارای پوست روشن باشد، باز هم می توانیم شاهد نتایج بهتری باشیم. بهترین زمان برای لیزر، فصل های سرد مخصوصا زمستان است زیرا در این فصل ها تابش آفتاب کمتر است و پوست لیزر شده کمتر آسیب می بیند. لیزر موهای زاید هیچ آسیبی به پوست و نقاط دیگر بدن نمی رساند.  

     

    لیزر موهای زائد

     

    >> موارد منع لیزر موهای زاید :

    کسانی که بیماری های خاصی مثل لوپوس یا پورفیری دارند، نمی توانند از لیزر برای رفع موهای زایدشان استفاده کنند چون نور لیزر برای آنها خیلی ضرر دارد. خانم های باردار هم نباید در معرض نور لیزر قرار بگیرند زیرا ممکن است برای جنین ضرر داشته باشد. کسانی که حساسیت پوستی، تبخال یا عفونت در محل مورد مورد نظر و یا سابقه تنبلی تخمدان و اختلالات هورمونی دارند، حتما پزشک خود را در جریان بگذارند.

    >> انواع دستگاه های لیزر :

    در حال حاضر، سه نوع دستگاه لیزر به نام های لیزر الکسانداریت، لیزر دیود و لیزر ان دی وجود دارد. دستگاه الکسانداریت، جدیدترین و سریع ترین دستگاه لیزر موهای زاید است. طول موج های این دستگاه متناسب با خصوصیات پوستی بیمار تنظیم می شود و اشعه لیزر این دستگاه بدون هیچگونه آسیبی، وارد پوست می شود. نتایج حاصل از لیزر موهای زائد توسط این دستگاه، بسیار رضایت بخش است.

    >> نحوه لیزر موهای زائد :

    ابتدا پزشک عینک های مخصوصی را به بیمار می دهد تا از چشم های او در برابر نور لیزر محافظت کند و همچنین پوست بیمار را با ژلی سرد می پوشاند. پزشک، دستگاه لیزر را روی نواحی مورد نظر قرار می دهد تا نور لیزر وارد فولیکول های مو بشود و سپس رنگدانه های موجود در فولیکول مو، نور لیزر را جذب کرده و در نهایت ریشه مو از بین برود. زمان انجام لیزر بسیار کوتاه است؛ مثلا لیزر بالای لب کمتر از یک دقیقه طول می کشد و لیزر نواحی بزرگتری مثل شکم حدودا یک ساعت طول می کشد.

    >> مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

    - تا 48 ساعت بعد از لیزر موهای زائد، در معرض آفتاب قرار نگیرید چون آفتاب تاثیر لیزر را کمتر می کند و باعث سوختگی پوست می شود. برای جلوگیری از آسیب های پوستی بعد از لیزر موهای زائد، به طور مرتب از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. - تا 24 ساعت اندامتان را مرطوب نکنید و از دئودورانت استفاده نکنید. - در صورتیکه پزشک، کمپرس های سرد و کرم های مخصوص ضد التهاب و ترمیم پوست را برایتان تجویز کرده است، حتما از آنها استفاده کنید. - ورزش ها و فعالیت های سنگین را انجام ندهید. - دوش آب گرم نگیرید چون آب گرم دمای بدن را بالا می برد و بدن شروع به عرق زدن می کند که در اینصورت احتمال بروز عفونت در اندام هایی که لیزر شده اند، هم بالا می رود. از رفتن به سونا و استخر هم خودداری کنید. - تا 48 ساعت بعد از لیزر موهای زائد، از مواد آرایشی و پمادهای موضعی استفاده نکنید. - بعد از لیزر موهای زائد هم نباید موهایتان را وکس و یا اپسلاسیون کنید. - برای جلسات بعدی لیزر می توانید با پزشک هماهنگ کنید.

    >> مقایسه لیزر موهای زائد و اپیلاسیون

    لیزر موهای زائد روشی جدید برای رفع موهای زاید است ولی اپیلاسیون روشی نسبتا قدیمی ست. لیزر روشی است برای رفع دائمی موهای زاید ولی اپلاسیون بطور موقت موها را از بین می برد. بیمار در حین لیزر موهای زائد خود، هیچگونه دردی را احساس نمی کند ولی اپیلاسیون با درد همراه است. لیزر هیچ آسیبی به پوست نمی رساند ولی اپیلاسیون باعث بروز حساسیت های مختلف پوستی می شود. بعد از چند جلسه لیزر، موهای زاید بطور کامل از بین می روند ولی در اپیلاسیون موهای زاید فقط بصورت موقت ناپدید می شوند و دوباره رشد می کنند. زمان لازم برای لیزر بسیار کوتاه است ولی زمان لازم برای اپیلاسیون، بسیار طولانی ست.

    >> چه کسانی کاندید مناسبی برای لیزر موهای زائد هستند؟

    کسانی که از اصلاح مکرر موهای زاید خود خسته شده اند و افرادی که تمایل دارند بطور دائمی از رشد موهای زاید راحت بشوند، کاندید خوبی برای لیزر موهای زائد هستند.

    >> نظرات بیماران درباره لیزر موهای زائد

    >> چرا لیزر مو در همه افراد نتایج یکسانی را به دنبال ندارد؟

    نوع پوست و جنس موها در همه ی افراد یکسان نیست؛ بنابراین لیزر در بیماران مختلف، نتایج متفاوتی را به دنبال دارد. متخصص با توجه به پوست و موها، بهترین دستگاه را برای رفع موهای زائد انتخاب می کند.

    >> آیا لیزر موهای زائد زیر بغل خطرناک است؟

    غدد لنفاوی زیادی در زیر بغل وجود دارند و یکی از دغدغه های بیماران در مورد لیزر موهای زائد زیر بغل، آسیب به این غدد است. لازم به ذکر است که لیزر هیچ خطری برای سلامت غدد لنفاوی ندارد و هیچ آسیبی به آنها نمی زند.

    >> آیا افرادی که دارای پوست های تیره تر هستند هم می توانند از لیزر برای رفع موهای زائد خود استفاده کنند؟

    دستگاه لیزر، قابلیت تنظیم دارد و بر استس خصوصیات و فاکتورهای پوستی بیمار تنظیم می شود؛ بگونه ای که بیمار شاهد بهترین نتیجه از لیزر موهای زائد خود باشد. در افرادی که پوست های تیره تری دارند، لیزر حتی باعث تغییر رنگدانه های پوست آنها هم می شود.

    >> معمولا لیزر موهای زائد چقدر طول می کشد؟

    مدت زمان لازم لیزر موهای زائد، به بخشی از بدن بستگی دارد که قصد لیزر آن را دارید؛ مثلا لیزر پاها کمی طولانی تر از سایر قسمت هاست. معمولا لیزر موهای زائد بین نیم ساعت تا یک ساعت طول می کشد.

    >> آیا لیزر کل بدن در یک جلسه مفید است؟

    حتما شما هم شنیده اید که در بعضی از کلینیک ها، کل بدن را می توان در یک جلسه لیزر کرد. پزشک ها توصیه می کنند که بهتر است بیمار در هر جلسه، تنها یک الی دو قسمت از بدن خود را لیزر کند. برای اینکه نتایج بهتری از لیزر بگیرید، لازم است آن را به دفعات متعدد تقسیم کنید.

    >> فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد، چند هفته باید باشد؟

    چرخه رشد موهای بدن در هر انسانی متفاوت است؛ متخصص با توجه به میزان رشد، جنس، نوع و سایر خصوصیات موها، برای جلسات شما برنامه ریزی مناسبی می کند. معمولا فاصله 3 تا 6 هفته بین جلسات لیزر مناسب است.

    >> بعد از لیزر موهای زائد، استفاده از کدام ضد افتاب پیشنهاد می شود؟

    برای انتخاب نوع و مارک ضد آفتاب می توانید با متخصص مشورت نمایید زیرا متخصص نوع پوست شما را خوبی می شناسد و ضد آفتابی متناسب با خصوصیات پوستتان برای شما تجویز می کند. معمولا بهتر است بیمار از ضد آفتاب SPF30 استفاده کند.

    >> لیزر برای کدام دسته از موها تاثیر بیشتری دارد؟

    اگر نواحی که قصد لیزر آن را دارید، موهای زبرتر و تیره تری داشته باشد، لیزر می تواند تاثیر بهتری روی آنها بگذارد و در نتیجه می توانید نتیجه رضایت بخش تری را از لیزر موهای زائد خود بگیرید.

    >> در مورد اثرات لیزر بر روی موهای زائد توضیح می دهید؟

    لیزر، تاثیرات زیادی بر روی موهای زاید می گذارد مثلا تعداد موهای زائد را کاهش می دهد، بر روی چرخه ی رشد موهای زاید تاثیر می گذارد و سرعت چرخه رشد آنها را کاهش می دهد، موهای کلفت و زبر را نازک تر و نرم تر می کند و حتی روی رنگ موها هم تاثیر می گذارد؛ بطوریکه رنگ موهای زاید را روشن تر می کند. لیزر حتی پوست را هم نرم تر و لطیف تر می کند.

    >> کدام دسته از افراد نمی توانند از لیزر برای رفع موهای زائد خود استفاده کنند؟

    خانم هایی که باردار یا شیرده هستند، افرادی که زخم های زیادی در نواحی مورد نظر خود برای لیزر دارند و کسانی که در نقاط مورد نظر عفونت دارند، نمی توانند از لیزر برای رفع موهای زائد خود استفاده کنند.

    >> آیا لیزر موهای زائد،محدودیت سنی دارد؟

    پزشکها توصیه می کنند که افراد زیر 15 سال از لیزر استفاده نکنند.

    >> از لیزر می توان برای کدام نقاط بدن استفاده کرد؟

    از لیزر می توان برای تمام بخش های بدن استفاده کرد؛ از قبیل، لیزر موهای زائد زیر بغل و لیزر موهای زائد صورت و سایر اندام های بدن

    >> در مورد مزیت لیزر نسبت به الکترولیز توضیح بدهید؟

    در هر جلسه از الکترولیز، می توان موهای زائد یک بخش از بدن را از بین برد ولی با کمک لیزر می توان بخش های بزرگتر و وسیع تری از موهای زاید بدن را از بین برد. الکترولیز روشی بسیار کند و زمان بر برای رفع موهای زاید است زیرا هر یک از موهای زائد باید بطور جداگانه تخریب بشوند. در واقع الکترولیز برای نواحی بزرگ بدن مثل پاها کاربردی ندارد. نتایج حاصل از الکترولیز اصلا رضایت بخش نیست زیرا 50 درصد از موها پس از مدتی دوباره شروع به رشد می کنند ولی لیزر روشی سریع و موثر برای رفع کامل موهای زاید است. در موارد زیادی، بیماران هنگام الکترولیز احساس درد می کنند و این روش عوارضی مثل زخم، لکه، اسکار و عفونت را بر روی پوست بیمار به دنبال دارد.

    >> مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد

    - اگر داروی خاصی مصرف می کنید، حتما به پزشک اطلاع بدهید. - تا 6 هفته قبل از لیزر موهای زائد، نباید محل های مد نظرتان را وکس کنید زیرا با وکس، ریشه ها و فولیکول های مو موقتا ناپدید می شوند. - تا 4 هفته قبل از لیزر موهای زائد، از اپیلاسیون موهای زاید خودداری کنید. - تا 4 هفته قبل از لیزر موهای زائد، از کرم های سفید کننده پوست و همچنین از کرم های رفع موهای زاید استفاده نکنید. - شما می توانید 12 الی 14 ساعت قبل از لیزر، موهای آن ناحیه را با تیغ شیو کنید. - معمولا تا دو الی سه هفته قبل از لیزر موهای زائد نباید از داروهایی مثل انواع مسکن ها، قرص های ضد بارداری و غیره استفاده کنید. - در صورت مصرف داروی خاص، حتما به پزشک خود اطلاع بدهید. - قبل از لیزر موهای زائد، نباید بدنتان را توسط نور آفتاب و یا سایر روش ها برنزه کنید چون اینکار باعث سوختن و به جا ماندن اسکار بر روی سطح پوستتان می شود. تا 4 هفته قبل از لیزر موهای زائد، نباید در معرض نور آفتاب قرار بگیرید. - تا سه روز قبل از لیزر، به استخر نروید.

    >>اقدامات لازم هنگام لیزر موهای زائد

    - از لباس های راحت و گشاد استفاده کنید. لباس های تنگ مثل شلوارهای جین باعث ایجاد حساسیت پوستی می شوند. - پوست خود را از هر نوع کرم، لوسیون و غیره تمیز کنید.

    >>عوارض لیزر موهای زائد :

    لیزر موهای زائد ممکن است عوارضی مثل قرمزی پوست، ورم، سوزش، خارش، اسکار و رشد مجدد موها را به دنبال دارد. البته این عوارض بستگی به نوع پوست فرد و رنگ آن دارد. رشد دوباره موها در هر فرد متفاوت است و بستگی به هورمون ها و دیگر فاکتورهای بیولوژیکی دارد؛ معمولا بعد از 3 الی 7 جلسه رشد موها کاملا متوقف می شود. در موارد بسیار نادری هم تاول در سطح پوست فرد مشاهده شده است که در افراد با رنگ پوست تیره این امکان وجود دارد.

    >>هزینه لیزر موهای زائد :

    هزینه لیزر موهای زائد بستگی به نوع دستگاه لیزر، ناحیه بدن و تعداد جلسات دارد. "کلینیک تخصصی پوست و مو رز" با پزشکانی مجرب و متخصص و دستگاه های پیشرفته، خدمات لیزر موهای زاید را هم به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد. در این کلینیک هدف ما، رضایت شما مشتریان عزیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیزر موهای زائد، با شماره 02144067005 تماس حاصل فرمایید.

    امیر علوی
    سه شنبه 3 مهر 1397 - 6:12
    بازدید : 345

    تزریق ژل و تزریق ژل لب و هزینه تزریق ژل

    >> تزریق ژل :

    تزریق ژل چیست؟ آیا تا حالا برای تزریق ژل روی لبهایتان وسوسه شده اید؟ یا اینکه برای خلاصی از شر چین و چروک های روی صورتتان به تزریق ژل فکر کرده اید؟ ژل ماده ای ست که در آن اسیدهیالورونیک وجود دارد؛ اسیدهیالورونیک هم ماده ای ست که در پوست ما بصورت طبیعی وجود دارد و باعث آبرسانی به پوست و در نتیجه پرتر شدن آن می شود.

    در ترکیب ژل از این ماده استفاده شده است تا با پوست بیشتر هماهنگ شود و نتایج طبیعی تری را برای بیمار به ارمغان بیاورد. ژل ها بسیار متنوع هستند و در کل دو نوع ژل داریم، موقت و دائمی. تزریق موقت در بیماران شایع تر است. با ما همراه باشید تا در مورد تزریق اطلاعات بیشتری بدست بیاورید.    

     

    تزریق ژل

    >> کاربرد تزریق ژل :

    از ژل برای زیبایی پوست صورت و بدن استفاده می شود مثلا برای از بین بردن چین و چروک روی صورت (مخصوصا اطراف چشم ها، دهان، گونه ها و پیشانی) ، محو خطوط اخم و لبخند، پرتر کردن لبها و بزرگ کردن سینه ها. با وجود اینکه ژل کاربردهای زیادی دارد ولی طبق آمار، از آن بیشتر برای حجیم کردن لب ها استفاده می شود.    

     

    تزریق ژل

     

    >> نکاتی برای انتخاب نوع ژل در تزریق ژل :

    برای انتخاب نوع ژل باید با پزشکتان مشورت کنید. پزشک متخصص با توجه به نقاطی که می خواهید ژل تزریق کنید، برای شما مارک خاصی از ژل را انتخاب می کند. همانطور که می دانید، مارک های مختلفی از ژل وجود دارد که هر کدام تاثیر بهتری در نقطه ای خاص از بدن می گذارند؛ همیشه به پزشکتان اعتماد کنید چون برای شما ژلی را انتخاب می کند که بهترین نتایج را برای شما خواهد داشت.

    >> نکاتی برای قبل از تزریق ژل :

    تا یک هفته قبل از تزریق، بیمار باید از مصرف هر گونه آسپیرین، بروفن و ژلوفن خودداری کند، چون این داروها باعث خونریزی زیادی در محل تزریق شده می شوند. 

    >> روش تزریق ژل :

    ابتدا پزشک متخصص ، نقاط تزریق را با محلول ضدعفونی می کند و بعد از بیهوشی موضعی برای آن نقطه (مخصوصا لب ها) استفاده می کند؛ البته اکثر ژل ها در ترکیبات خودشان، حاوی مقدار خیلی کمی از مواد بیهوشی هستند. در مرحله ی بعد، پزشک با استفاده از سرنگ های مخصوصی، ژل را به زیر پوست و عمق آن تزریق می کند. تزریق معمولا بین 10 الی 20 دقیقه طول می کشد.

    >> نحوه اثر ژل و مدت ماندگاری آن :

    بیمار بلافاصله پس از تزریق بخوبی آن را در زیر پوستش احساس می کند. معمولا بیمار می تواند تا دو هفته بعد از تزریق ، شکل نهایی آن را ببیند. ماندگاری تزریق ژل بستگی به نوع ژل، نقطه ای که ژل تزریق شده است و همچنین به بدن بیمار بستگی دارد. در واقع هر چه ژل غلیظ تر و عمیق تر باشد، ماندگاری بیشتری هم دارد. ماندگاری تزریق ژل معمولا بین 6 الی 12 ماه است و همچنین در هر فرد مدت ماندگاری متفاوت است. در واقع با گذشت زمان، حجم ژل تزریق شده کاهش می یابد چون جذب بدن می شود. بیمار می تواند با بازگشت چین و چروک ها، دوباره به پزشک مراجعه کند تا تزریق مجدد را انجام بدهد.

    >> مراقبت بعد از تزریق ژل

    1- قبل از تزریق ژل، اگر سابقه بیماری خاصی مثل فشار خون و بیماری های قلبی و عروقی دارید و یا اگر در گذشته ژل تزریق کرده اید، حتما به متخصص اطلاع بدهید. 2- اگر مستعد تبخال هستید، قبل از تزریق ژل به پزشک اطلاع بدید تا داروی پیشگیری از تبخال را برای شما تجویز کند.  3- تا یک هفته قبل از تزریق ژل، از مصرف داروهایی مثل آسپرین، ژلوفن و غیره خودداری کنید زیرا احتمال خونریزی و کبودی را در صورت افزایش می دهند. 4- تا یک هفته قبل از تزریق ژل، از مصرف مواد غذایی مثل روغن ماهی، سیر، زنجبیل و دمنوش های گیاهی خودداری کنید. 5- تا یک هفته قبل از تزریق ژل، از کشیدن سیگار و قلیان خودداری کنید و مصرف الکل و سایر نوشیدنی ها هم ممنوع است. 6- از کرم های موضعی مثل رتینول، اسید گلیکولیک و غیره استفاده نکنید.   7- تا یک هفته قبل از تزریق ژل، از اپیلاسیون و پاک سازی موهای صورت خود خودداری کنید. 8- بیمار باید قبل از تزریق ژل، آرایش خود را پاک کند و صورت خود را با آب و صابون بشوید.

    >> مراقبت قبل از تزریق ژل

    1- عوارضی مثل قرمزی، تورم و غیره در نقاط تزریق شده کاملا طبیعی ست و بیمار نباید در مورد این مسائل استرس داشته باشد. 2- استفاده از کمپرس سرد بمنظور کاهش تورم صورت بسیار مفید است. 3- از فعالیت ها و ورزش های سنگین فیزیکی خودداری کنید. 4- در معرض نور آفتاب قرار نگیرید. 5- سعی کنید تا یک هفته از سونا و استخر استفاده نکنید. 6- بیمار نباید بعد از تزریق ژل، آرایش کند. معمولا استفاده از مواد آرایشی، 24 ساعت بعد از تزریق ژل توصیه می شود.  7- تا یک هفته بعد از تزریق ژل، نباید از داروهای رقیق کننده خون مثل آسپرین و ایبوپروفن استفاده کنید.   8- تا یک هفته بعد از تزریق ژل، از مصرف سیگار، قلیان و مشروبات الکلی خودداری کنید. 9- برای کاهش کبودی می توانید با مشورت با پزشکتان از کرم ها و پمادهای موضعی استفاده کنید. معمولا استفاده از کرم آرنیکا بعد از تزریق ژل، بسیار مفید است. 10- از وارد کردن هرگونه ضربه، فشار و حتی خارش نقاطی که ژل تزریق شده است، خودداری کنید. 11-  بهتر است بیمار از غذاهای سفتی که جویدن آنها ماهیچه های صورت و لبها را زیاد درگیر می کند، استفاده نکند. 12- استفاده از آناناس و قرص ویتامین C می تواند به کاهش کبودی صورت و افزایش روند بهبود بیمار کمک زیادی بکند.  

    >> بعد از تزریق ژل چه نکاتی را باید رعایت کرد :

    >> شست و شوی صورت بعد از تزریق ژل

    برای فهمیدن زمان مناسب برای شسشتشو صورتتان بعد از تزریق ژل، بهتر است ابتدا با پزشک مشورت کنید. شاید بیمار باید تا یک روز صبر کند ولی در اکثر موارد می توان 4 ساعت بعد از تزریق صورت را شست. شست و شوی صورت باید به آرامی و بدون هیچگونه فشار و ضربه ای باشد تا ژل های تزریق شده زیر پوست جا به جا نشوند.

    >> چه کسانی کاندید خوبی برای تزریق ژل هستند؟

    کسی که توقعات واقع بینانه و به جایی از نتایج تزریق ژل داشته باشد و همچنین کسی که چین و چروک های سطحی و کم عمقی روی پوستش داشته باشد، کاندید خوبی برای تزریق ژل است. کاندید خوب به دنبال تغییر کامل قیافه و ظاهرش نیست بلکه قصد بهبود و بهتر شدن ظاهرش را دارد. کاندید خوب فردی ست که از سلامت کامل جسمانی هم برخوردار باشد.

    >> سوالات بیماران در مورد تزریق ژل :

    >> ماندگاری تزریق ژل ؟

    ژل ها از مواد مختلفی ساخته می شوند مثل کلاژن، هیالورونیک اسید و هیدروکسی اپتاید. میزان ماندگاری در هر یک از این ژل ها متفاوت است؛ ژل های کلاژنی بین 2 تا 4 ماه، ژل های هیالورونیک اسید بین 6 تا 9 ماه و ژل های هیدروکسی اپتاید بین 9 تا 18 ماه ماندگاری دارند. چرا در بعضی از موارد، در نقاطی که ژل تزریق شده است، احساس گلوله گلوله یا سفتی در زیر پوست احساس می شود؟ آیا این عارضه طبیعی ست؟ در بعضی از بیماران، بعد از تزریق ژل ممکن است در زیر پوست نقاطی سفت و گود احساس شود که طبیعی ست؛ بیمار می تواند چند روز بعد از تزریق، با ماساژ صورت خود این توده ها را از بین ببرد. معمولا وجود چنین عارضه ای تا دو هفته بعد از تزریق ژل کاملا طبیعی ست ولی اگر بعد از گذشت دو هفته، این عارضه برطرف نشود، بیمار باید به پزشک خود مراجعه کند.

    >> آیا استفاده از کرم ضد افتاب بعد از تزریق ژل مفید است؟

    بله، استفاده از کرم ضد آفتاب برای پوست لازم است زیرا درصد زیادی از آسیب های پوستی بخاطر نور آفتاب است. البته هر 4 ساعت، باید کرم ضد آفتاب را روی پوست تجدید کرد.

    >> در جلسه اول، بهتر است چه میزانی از ژل تزریق بشود؟

    بعضی از بیماران تمایل دارند که در جلسه اول حجم زیادی از ژل را در صورت خود تزریق کنند. تجربه نشان داده است که هر چه میزان کمتری از ژل روی صورت بیمار تزریق شود، می توان شاهد نتایج طبیعی تر و بهتری بود و در صورت تمایل به بیمار حجم بیشتر، می توان در جلسات بعدی تزریق ژل، حجم ژل را افزایش داد.

    >> چرا باید هر چند ماه، ژل را تزریق کرد؟

    به مرور زمان، ژل های تزریق شده در زیر پوست جذب می شوند و بیمار باید تزریق ژل را تکرار کند تا به نتایج ماندگاری از تزریق برسد. تعداد دفعات لازم برای تزریق ژل بستگی به توقعات بیمار دارد.

    >> چه کسانی نمی توانند به لبهایشان ژل تزریق کنند؟

    کسانی که دارای تب خال و زخم روی لبهایشان باشند و کسانی که به بیماری های خاص مبتلا باشند، نمی توانند از فیلر ژل برای حجیم تر کردن لبهایشان استفاده کنند.

    >> چه محصولاتی می توانند باعث بهبود نتایج حاصل از تزریق ژل شوند ؟

    معمولا محصولات حاوی ویتامین C باعث تقویت پوست و بافت های پوستی می شوند و به پوست حالتی سفت و انعطاف پذیر می دهند. در مورد انتخاب محصولات می توانید با پزشک هم مشورت کنید.

    >> استفاده از چه نوع ژلی برای تزریق ژل بهتر است ؟

    پزشک با توجه به نوع نیاز شما، ژلی را انتخاب می کند که بهترین نتیجه را برای شما به دنبال داشته باشد. در کل، ژل هایی که دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) باشند، کیفیت بسیار بالایی دارند و عارضه خطرناکی را هم برای بیمار به دنبال نخواهند داشت.

    >> کاربردهای تزریق ژل هیالورونیک اسید را نام ببرید ؟

    1. تزریق ژل گونه
    2. تزریق ژل خط خنده
    3. تزریق ژل لب
    4. تزریق ژل چانه
    5. تزریق ژل صورت

    از ژل هیالورونیک اسید، استفاده های زیادی می شود؛ مثلا برای رفع گودی زیر چشم، رفع انواع آکنه و اسکارهای پوستی، رفع چین و چروک های پیشانی، رفع چین های گوشه چشم، رفع خط خنده، حجیم تر کردن لبها و غیره.

    >> در مورد ژل های کلاژن ساز توضیح بدهید؟

    کلاژن، نقش مهمی در انعطاف پذیری پوست دارد؛ با افزایش سن، تولید طبیعی کلاژن متوقف می شود و بدن دیگر قادر به تولید آن نیست. از جمله نتایجی که توقف تولید کلاژن می تواند به دنبال داشته باشد، افتادگی پوست است. خوشبختانه بعضی از ژل ها قادر به ساخت کلاژن هستند و می توانند سفتی و حالت ارتجاعی پوست را بهبود ببخشند. معمولا ژل هایی که حاوی هیالورونیک اسید هستند، قادر به ساخت کلاژن هستند. این ژل ها، تاثیرات قابل توجهی در جوان سازی پوست صورت دارند. البته ژل های کلاژن ساز از نظر ماندگاری با یکدیگر بسیار متفاوت هستند.

    >> چه کسانی نمی توانند ژل تزریق کنند؟

    خانم هایی که باردار یا شیرده هستند، افرادی که سابقه هر گونه آلرژی یا حساسیت را دارند، کسانی که از داروهای مختلفی استفاده می کنند، افرادی که سابقه سکته مغزی دارند و کسانی که به بیماری هایی مثل دیابت، اختلالات انعقاد خون و لوپوس مبتلا هستند، نمی توانند از ژل بعنوان فیلر صورت خود استفاده کنند.

    >> تا چند هفته بعد از تزریق ژل می توان برای معاینه و یا تزریق مجدد به پزشک مراجعه کرد؟

    بیمار می تواند بعد از دو هفته، برای معاینه و بررسی نتایج حاصل از تزریق ژل به پزشک مراجعه کند. زمان تزریق مجدد ژل بستگی به وضعیت بیمار و نتایج پس از تزریق ژل دارد. در صورتیکه بیمار در شرایط خوبی باشد و نیاز به تزریق ژل دوباره داشته باشد، می تواند دو الی سه هفته بعد از اولین جلسه، دوباره اقدام به تزریق ژل بکند.

    >> عوارض تزریق ژل :

    عوارض تزریق ژل موقتی می باشد. عوارض تزریق می تواند شامل کبودی، ورم ملایم درد، و قرمزی باشد. البته در موارد بسیار کمی هم عارضه تبخال در بیمار مشاهده شده است که با مراجعه به پزشک می توان براحتی و بدون ایجاد اسکار، آن را برطرف نمود. تزریق درست ژل به مهارت پزشکتان بستگی دارد پس در انتخاب دکتر دقت کنید.

    >> موارد منع تزریق ژل :

    کسانی که داروهای خاصی مصرف می کنند، در گذشته از انواع ژل ها یا فیلرهای دائمی استفاده کرده اند، سیستم ایمنی ضعیفی دارند، بیماری های عفونی، قلبی، عروقی، دیابت و غیره دارند، حتما باید قبل از تزریق، در مورد وضعیت خودشان اطلاعات دقیق و کافی را در اختیار پزشکشان قرار بدهند.

    >> فیلم تزریق ژل لب :

    شما عزیزان میتوانید از طریق این لینک تمامی فیلم های تزریق ژل به لب ، تزریق ژل به صورت ، تزریق ژل خط خنده و تزریق ژل به چانه رو مشاهده نمایید.

     >> هزینه تزریق ژل :

    ابتدا لازم است این نکته را به ذهنتان بسپارید که برای تزریق حتما باید به پزشک متخصص مراجعه کنید و تزریق توسط سایر افراد، خطرات جدی و جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. قیمت تزریق ژل بستگی به نوع ژل و نقاط تزریق شده دارد. "کلینیک تخصصی پوست و مو رز" با پزشکانی مجرب و متخصص و دستگاه های پیشرفته، خدمات تزریق ژل را هم به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد. در کلینیک پوست و مو رز هدف ما، رضایت شما مشتریان عزیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق ، با شماره 02144067005 تماس حاصل فرمایید.  

    امیر علوی
    سه شنبه 3 مهر 1397 - 6:11
    بازدید : 365

    تزریق بوتاکس و عوارض بوتاکس و هزینه بوتاکس

    >> تزریق بوتاکس :

    تزریق بوتاکس چیست ؟ آیا به دنبال راهی برای رهایی از چین و چروک های صورتتان هستید؟ از خط اخم و لبخند روی صورتتان خوشتان نمی آید؟ ما برای شما راه حل خوبی داریم، مقاله ی امروز ما به تزریق بوتاکس اختصاص دارد. آیا می دانستید که بوتاکس ماده ای سمی ست که باکتری خاصی به نام کلسترودیوم بوتولینوم آن را تولید می کند؟

    این باکتری در طبیعت و حتی بدن جانداران هم یافت می شود. امروزه با پیشرفت علم، پزشکان توانسته اند با ترکیب سم بوتولینوم در سرم سدیم کلراید، از آن استفاده های زیادی بکنند. جالب است بدانید که در سال 2010، پزشکان از

    بوتاکس برای درمان میگرن شدید هم استفاده کرده اند.

       تزریق بوتاکس  

     

     

     

    در واقع هنگام تزریق بوتاکس از مقدار کمی از ماده بوتاکس استفاده می شود تا بتواند ماهیچه های آن قسمت را فلج کند. با ما همراه باشید تا در مورد بوتاکس توضیح بیشتری بدهیم.

    >> کاربرد بوتاکس 

    >>> نقاط تزریق بوتاکس  :

    1. بوتاکس صورت
    2. بوتاکس پیشانی
    3. بوتاکس لب
    4. بوتاکس گونه
    5. بوتاکس خنط خنده

    بوتاکس نه تنها برای زیبایی صورت بلکه برای درمان بیماری های مختلف هم استفاده می شود. استفاده از بوتاکس برای زیبایی صورت شامل از بین بردن چین و چروک صورت و دور چشم ها، خطوط اخم، لبخند و پیشانی، چروک بین دو ابرو، تنظیم فک، بالا آوردن لب، چروک گردن، درمان تعریق زیاد در زیر بغل و کف دست، رفع ورم در زیر پوست پلک و غیره است.  

     

    بوتاکس  

     

    از بوتاکس برای درمان تعداد زیادی از بیماری ها مثل اختلالات ماهیچه ها، شکم و روده، بی اختیاری ادرار، میگرن شدید و غیره استفاده می شود. البته هنوز هم پزشکان در مورد درمان سایر بیماری ها، در حال تحقیق هستند. بوتاکس با ژل تفاوت زیادی دارد؛ بوتاکس عضله را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث فلج شدن آن می شود ولی ژل چین و چروک ها را پر می کند و امکان جابجا شدن چنین فیلری در صورت بسیار بالاست که در نتیجه باعث ظاهری نا مناسب می شود.

    >> موارد منع مصرف بوتاکس :

    خانم های باردار و شیرده، خانم هایی که قصد بارداری دارند، کسانی که داروهای خاصی مصرف می کنند مثل انواع آنتی بیوتیک ها و کسانی که به مواد خاصی حساسیت دارند، حتما باید پزشک پوست و مو را در جریان بگذارند چون به احتمال خیلی زیاد نمی توانند بوتاکس تزریق کنند.

    >> روش تزریق بوتاکس :

    ابتدا پزشک نقاطی که باید تزریق انجام بشود را با محلول آنتی باکتریال، تمیز و ضد عفونی می کند. معمولا محل مورد نظر را بصورت موضعی بی حس نمی کنند و تزریق بوتاکس بصورت سرپایی انجام می شود؛ البته باز هم بستگی به بیمار دارد. تزریق بوتاکس با کمک سوزن های بسیار ظریف انسولین انجام می شود. درد خیلی کمی در هنگام تزریق بوتاکس احساس می شود. مدت زمان تزریق بوتاکس هم بستگی به نقاطی دارد که باید تزریق انجام بشود.

    >> نحوه اثر بوتاکس :

    بعد از تزریق بوتاکس و جذب آن در عضله، این ماده به گیرنده هایی می چسبد که بر روی سلول های ماهیچه وجود دارند و باعث انقباض سلول های ماهیچه ای می شود و از آزادسازی پیام های شیمیایی در این عضله جلوگیری می کند و در نتیجه مانع انقباض این سلول ها می شود و باعث سفت تر شدن ماهیچه ها هم می شود. در کل بوتاکس عضله را بطور موقت فلج می کند که حدود 5 الی 8 ماه ماندگاری دارد. بعد از چند ماه، بدن دوباره گیرنده های جدیدی را می سازد و در نتیجه چین و چروک و خطوط دوباره برمی گردند که در این شرایط می توان دوباره بوتاکس تزریق کرد. بوتاکس معمولا بین 24 الی 72 ساعت اثر می کند؛ در موارد نادری هم ممکن است تا 5 روز طول بکشد تا بطور کامل اثر کند.

    >> مراقبت های قبل از تزریق بوتاکس

    - قبل از تزریق بوتاکس و در جلسه مشاوره، در صورت داشتن بیماری و یا آلرژی خاص، حتما پزشکتان را در جریان بگذارید. اگر سابقه تزریق بوتاکس دارید و یا در سال های اخیر عمل جراحی انجام داده اید، حتما به پزشک اطلاع بدهید.  - تا یک هفته قبل از تزریق بوتاکس، از مصرف داروهای رقیق کننده خون مثل آسپرین خودداری کنید زیرا احتمال خونریزی را هنگام بوتاکس افزایش می دهد. اگر داروی خاصی مصرف می کنید، حتما پزشک را در جریان بگذارید. - از مصرف الکل، سیگار و قلیان هم خودداری کنید. - تا یک هفته از مصرف ویتامین E ، روغن ماهی، امگا 3 خودداری کنید زیرا احتمال خونریزی را در حین تزریق بوتاکس افزایش می دهند. - قبل از تزریق بوتاکس، آرامش خود را حفظ کنید. - پزشکها توصیه می کنند که چند ساعت قبل از تزریق بوتاکس، ورزش کنید. ورزش می تواند تاثیر خوبی در آمادگی بیمار برای تزریق بوتاکس داشته باشد. - چند ساعت قبل از تزریق بوتاکس، هرگونه مواد آرایشی را از روی پوست خود پاک کنید. بهتر است صورتتان را با آب گرم و صابون ملایمی بشویید تا پوستتان کاملا تمیز بشود.  

    >> مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

    1- تا 4 الی 5 ساعت بعد از تزریق بوتاکس، دراز نکشید و خودتان را به سمت جلو خم نکنید. در 4 ساعت اول خوابیدن هم برای بیمار ممنوع است.     2- بعد از تزریق بوتاکس، بهتر است تا یک ساعت بنشینید. 3- از ماساژ و مالش نقاطی که بوتاکس تزریق کرده اید، جدا خودداری کنید. اگر مواد بوتاکس به قسمت پلک منتقل شود، می تواند باعث افتادگی پلک ها هم بشود.  4- بیمار می تواند با حرکاتی مثل اخم و خنده به حرکت مواد تزریق شده در زیر پوست (بمنظور رسیدن این مواد به قسمت مورد نظر) کمک زیادی کند. 5- استفاده از کمپرس سرد برای کاهش تورم و کبودی بسیار موثر است. 6- بعد از تزریق بوتاکس، صورتتان را با آب داغ نشویید. 7- تا 24 ساعت از لوازم آرایشی استفاده نکنید. استفاده از لوازم آرایشی بلافاصله بعد از تزریق بوتاکس، باعث جابجایی بوتاکس و حتی عفونت پوستی می شود.      8- از انجام فعالیت های سنگین و ورزش هم خودداری کنید.  9- هنگام خوابیدن، بیمار نباید روی صورت خود بخوابد.   10- تا یک هفته از داروهایی مثل آسپرین و ژلوفن استفاده نکنید زیرا باعث کبودی صورت می شوند. 11- تا یک هفته سیگار و قلیان نکشید و از مصرف الکل و مواد حاوی کافئین هم خودداری کنید. 12- از تمام داروهایی که متخصص برایتان تجویز کرده است، سر وقت و منظم استفاده کنید. 13- از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب خودداری کنید. 14- تا یک هفته رفتن به سونا، استخر و جکوزی ممنوع است.  15- تا دو هفته بیمار نباید از لیزر برای صورت خود استفاده بکند.

    >> تورم بعد از تزریق بوتاکس

    تورم بعد از بوتاکس، از جمله عوارض شایع در بین بیماران است. ممکن است بیمار بعد از تزریق بوتاکس، مقداری تورم در ناحیه تزریق شده احساس شود که کاملا طبیعی است و بعد از 5 الی 6 روز بطور کامل از بین می رود و نتایج بوتاکس روی پوست مشخص می شود.

    >> نتایج حال از تزریق موفقیت آمیز بوتاکس

    وقتی بوتاکس با موفقیت تزریق می شود که نتایج زیر را به دنبال داشته باشد: 1- پوستی صاف و یکدست 2- ابروهایی با فرم طبیعی 3- رفع خطوط اخم، خنده و سایر چین و چروک های سطحی صورت 4- صورتی شاداب و کاملا طبیعی 5- هماهنگی کامل قسمت های مختلف صورت

    >> چه کسانی کاندید خوبی برای تزریق بوتاکس هستند؟

    افرادی که پوستی پر از چین و چروک و پر از خطوط اخم و لبخند دارند و در شرایط خوبی از سلامتی قرار دارند، کاندید خوبی برای تزریق بوتاکس هستند. البته افرادی که برای درمان بیماری هایی نظیر میگرن و بی اختیاری ادراری از بوتاکس استفاده می کنند هم داوطلب خوبی محسوب می شوند.

    >> سوالات بیماران در مورد تزریق بوتاکس

    >> بوتاکس بیشتر روی کدام چروک های صورت تاثیر بیشتری دارد؟

    بوتاکس روی چروک هایی تاثیر بهتری دارد که علت بوجود آمدن این چروک ها، انقباضات عضلات صورت باشد. می توان گفت که بوتاکس روی چروک های نواحی پیشانی و گوشه های چشم تاثیر بیشتری دارد. البته بوتاکس در رفع سایر چروک های سطحی روی پوست و انواع خطوط کنار چشم ها و کنار لبها هم بسیار موثر است.

    >> چرا نباید نقاطی که بوتاکس تزریق کرده ایم را ماساژ بدهیم؟

    وارد کردن هر گونه فشار به نقاطی که بوتاکس تزریق شده است، باعث جابجایی ماده بوتاکس در زیر پوست می شود و در نتیجه بوتاکس به نقاط دیگری منتقل می شود. انتقال بوتاکس، عوارض زیادی را برای بیمار به دنبال دارد.

    >> چرا نمی توان بعد از بوتاکس، فعالیت های سنگینی مثل ورزش را انجام داد؟

    بعد از بوتاکس، متخصص ها پیشنهاد می کنند که بیمار از فعالیت فیزیکی و سنگین خودداری کند زیرا این فعالیت ها باعث افزایش جریان خون به نقاطی می شوند که بوتاکس تزریق شده است و در نهایت موجب انتقال مواد بوتاکس به نقاط دیگر صورت می شوند و عوارض بدی را برای بیمار به دنبال خواهند داشت. انتقال مواد بوتاکس به نقاط دیگر بر روی نتایج نهایی تاثیر منفی می گذارد و باعث می شود تا بیمار از نتایج تزریق بوتاکس در صورت خود، رضایت کامل نداشته باشد.

    >> آیا می توان از بوتاکس برای کنترل تعریق در زیر بغل استفاده کرد؟

    بله، یکی از کاربردهای بوتاکس، درمان تعریق بیش از حد در زیر بغل است. با تزریق بوتاکس می توانید به راحتی تعریق بدنتان را کنترل نمایید.

    >> آیا بوتاکس می تواند انقباضات پلک را هم درمان کند؟

    تزریق بوتاکس می تواند انقباضات پلک و حتی چشمک زدن غیر ارادی را هم کنترل کند. بیماری استرابیسم که باعث ناهماهنگی چشم ها می شود را هم می توان با تزریق بوتاکس درمان کرد.

    >> چرا نمی توان بعد از تزریق بوتاکس از سونا استفاده کرد؟

    معمولا سونا فضای گرمی دارد و باعث افزایش جریان خون در بدن می شود. اگر فردی در روزهای اولی که بوتاکس تزریق کرده است به چنین محیط هایی برود، باعث جابجایی مواد بوتاکس شده و روی نتایج بوتاکس تاثیر منفی می گذارد.

    >> کاربرد تزریق بوتاکس در ناحیه لگن و واژن چیست؟

    در بعضی از موارد که بیمار در قسمت لگن خود، دردهای زیادی را احساس می کند، می توان با تزریق بوتاکس این دردها را کاهش داد. استفاده از بوتاکس در ناحیه ی واژن هم برای کاهش دردهای جنسی بکار می رود و تزریق بوتاکس می تواند بعضی از مشکلات جنسی را هم برطرف کند.

    >> چه داروهایی برای کاهش تورم و کبودی صورت پیشنهاد می شود؟

    بهتر است برای کاهش تورم و کبودی صورت، با پزشکتان مشورت کنید. در بیشتر موارد استفاده از کرم آرنیکا پرکوپس برای کاهش کبودی و تورم در صورت بیمار پیشنهاد می شود.

    >> چه زمانی بیمار می تواند صورت خود را بشورد و حمام برود؟

    بیمار می تواند بعد از تزریق بوتاکس به آرامی صورت خود را بشورد. البته در هنگام شستشو، نباید هیچگونه فشاری به صورت وارد شود. دمای آب هم بهتر است سرد و یا ولرم باشد؛ استفاده از آب گرم، خطر جابجایی مواد بوتاکس را به دنبال دارد. رفتن به حمام هم بهتر است یک الی دو روز بعد از تزریق بوتاکس باشد و همچنین از آب ولرم برای استحمام استفاده شود.

    >> آیا می توان از ترکیب بوتاکس و فیلر صورت استفاده کرد؟

    از بوتاکس و فیلر می توان بصورت همزمان در صورت بیمار استفاده کرد و منتظر نتایج رضایت بخش آن بود. در واقع استفاده از بوتاکس برای رفع چین و چروک و انواع خطوط روی صورت کاربرد بیشتری دارد و فیلر هم تاثیر خوبی روی فرم دهی و حجم دهی بافت های گود و فرو رفته روی صورت دارد. بین انواع فیلر صورت هم تزریق چربی نتایج طبیعی و ماندگارتری را برای بیمار به دنبال دارد.

    >> معمولا بوتاکس تا چند روز بعد اثرات خود را روی صورت نشان می دهد؟

    نتایج حاصل از تزریق بوتاکس در صورت بیمار، نیاز به زمان دارد ولی معمولا تا 7 روز بعد از تزریق بوتاکس می توان شاهد نتایج آن روی صورت بود.

    >> آیا مکملی وجود دارد که روی ماندگاری بوتاکس تاثیر خوبی بگذارد؟

    بعضی از پزشکها توصیه می کنند که استفاده از مکمل روی می تواند ماندگاری بوتاکس را هم افزایش بدهد.

    >> عوارض بوتاکس :

    عوارض تزریق بوتاکس شامل درد خیلی کم، ورم، قرمزی، بی حسی، بیقراری، حالت تهوع خفیف، ضعف بدن، فلج شدن ماهیچه های اطراف، افتادگی پلک، مشکل خوردن غذا، بیماری سرماخوردگی، کاهش بینایی، خس خس گلو و غیره است. معمولا بیمار نیاز به مصرف داروی خاصی ندارد.

    >> تصاویر بوتاکس :

    شما عزیزان گرانقدر میتوانید از از طریق این لینک تمامی نمونه کارهای مرتبط با تزریق بوتاکس را مشاهده نمایید.

    >> قیمت بوتاکس :

    هزینه بوتاکس بستگی به میزان بوتاکس تزریق شده در بدن بیمار دارد. "کلینیک تخصصی پوست و مو رز" با پزشکانی مجرب و دستگاه های پیشرفته، خدمات تزریق بوتاکس را هم به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد. در این کلینیک پوست و مو ، رضایت شما مشتریان عزیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق بوتاکس، با شماره 02144067005 تماس حاصل فرمایید.

    امیر علوی
    سه شنبه 3 مهر 1397 - 6:09
    بازدید : 374

    >> کاشت ابرو :

    در این بخش قصد داریم شما عزیزان را با عمل کاشت ابرو آشنا کنیم .یکی از مهم ترین اجزای صورت است که تاثیر زیادی در زیبایی صورت دارد؛ پرپشتی ابروها می باشد. پرپشتی ابروها همیشه یکی از دغدغه های اصلی خانم هاست؛ البته آقایان هم اقدام به کاشت ابرو می کنند ولی تعداد آنها خیلی کمتر از خانمهاست.کاشت ابرو راه حلی مناسب برای افرادی که در ادامه مقاله به آن میپردازیم می باشد.

    عوامل مختلفی باعث کم پشتی ابروها می شود، مانند اصلاح نامناسب ابروها، حساسیت به لوازم آرایشی، تاتو ابروها، رژیم نامناسب، بیماری های پوستی، دوره های شیمی درمانی، استرس، تیروئید، بالا رفتن سن و غیره. بسیاری از افرادی در مواجهه با کم پشتی و ریزش ابروها، از روغن های گیاهی، سرم های ابرو، محلول های شیمیایی استفاده می کنند و حتی ابروها را تاتو و هاشور می کنند که نه تنها به نتیجه دلخواهشان نمی رسند، بلکه باعث می شود ریزش ابروهابیشتر هم بشود. کاشت ابرو خوشبختانه،  در کاشت ابرو از موهای پشت گوش استفاده می شود چون موهای ریزتری نسبت به جاهای دیگر بدن دارد. پزشک کاشت ابروی طبیعی ، ابرویی متناسب با فرم صورت، مدل چشم ها و حتی بر پایه سلیقه شخصی شما طراحی می کند تا هم  ابرو، طبیعی باشد و هم شما از مدل و ضخامت آن راضی باشید. ما در "کلینیک تخصصی پوست و مو رز" با کادر پزشکی مجرب و با آخرین تجهیزات روز، ابروهای کاملا طبیعی و پرپشت را برای شما به ارمغان می آوریم. با ما همراه باشید تا در مورد کاشت ابروی طبیعی برای شما بیشتر توضیح بدهیم

    کاشت ابرو

    >> مراحل کاشت ابروی طبیعی :

    برای کاشت ابرو، پزشک از بی حسی موضعی استفاده می کند. کاشت ابرو شامل برداشتن فولیکول های موی پشت گوش است که در هر نوبت یک فولیکول برداشته می شود و پزشک کاشت ابرو با استفاده از سوزن های مخصوصی این فولیکول ها را در ناحیه ابرو پیوند می زند. انتخاب مدل کاشت ابروی طبیعی بستگی به نظر متخصص کاشت ابروی طبیعی و بیمار دارد. فولیکول ها به دو روش برداشته می شوند: روش FUT یا نواری و استخراج فولیکول ها به روش FUE. در کاشت ابرو روش کاشت FUT، پزشک نواری افقی را از پشت گوش جدا می کند و سپس این محل را بخیه می زند. در مرحله ی بعد، پزشک متخصص ابرو با کمک میکروسکوپ، فولیکول ها را به دقت بررسی می کند و چربی و مواد اضافی را جدا می کند و سپس آنها را در محل ابرو پیوند می زند. این روش، بخاطر اینکه با برش، بخیه، زمان طولانی جراحی و درد همراه است، طرفدار کمتری دارد. در روش جدید FUE نیازی به برش نواری موهای پشت گوش نیست و در نتیجه بخیه هم نمی خواهد. پزشک متخصص ابرو، ابرو را به سه قسمت تاج، بدنه و دم تقسیم می کند و بر اساس طرح ابرو که از قبل برای بیمار تعیین کرده است، عمل پیوند کاشت ابرو را انجام می دهد. پزشک ابرو با نهایت دقت و ظرافت و با توجه به قوس، طول و فاصله ابروها از هم، عمل پیوند ابرو را در امتداد ابروهای بیمار و با زاویه ای مناسب انجام می دهد تا ابروها کاملا طبیعی بنظر برسند. نکته قابل توجه این است که کاشت ابرو روش FUE بر روی ابروهای تاتو یا هاشور زده هم قابل اجراست. کاشت ابروی طبیعی با روش پیشرفته OKT انجام می شود که ابزاری کوچک شبیه به پانچ است و فولیکول ها را با ظرافت از هم جدا می کند. کاشت ابرو با روش FUE، ابروهایی کاملا طبیعی و پرپشت را برای شما به ارمغان می آورد. برای رسیدن به نتایج کامل باید تا چند ماه صبر کنید. کاشت ابروها معمولا بین 1 تا 4 ساعت طول می کشد و هر ابرو به 250 الی 400 تار مو نیاز دارد ولی باز هم بستگی به طرح ابروهای بیمار دارد. پس از کاشت ابرو، بیحسی موضعی از بین می رود و بیمار ظرف مدت کوتاهی بهبود می یابد.

    >> عوارض کاشت ابرو :

    عوارض کاشت ابرو موقتی می باشد و نباید زیاد نگران عوارض آن باشیم. عوارضی که ممکن است بعد از کاشت ابروی طبیعی بوجود بیاید، شامل قرمزی و تورم چشم ها، پوسته شدن محل کاشت ابروی طبیعی، خارش، قرمز شدن دور ابروها و غیره است. اگر کاشت ابرو توسط متخصص مجرب کاشت ابروی طبیعی و در محیطی کاملا بهداشتی انجام شود، هیچ گونه عوارض خاصی را به دنبال نخواهد داشت. توجه داشته باشید که بعد از گذشت چند هفته، ابروهای کاشته شده ریزش پیدا می کنند که کاملا طبیعی ست و جای هیچ نگرانی وجود ندارد زیرا قرار است موهای جدیدی در این قسمت رشد کند. بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی، ابروهای شما بقدری پرپشت و زیبا می شود که از نتیجه عمل کاشت ابرو خود، حیرت زده خواهید شد.

    >> عکس کاشت ابرو :

    شما عزیزان می توانید برای مشاهده تمامی نمونه کارهای کلینیک پوست و مو رز را از طریق این لینک مشاهده بفرمایید.

    >> هزینه کاشت ابرو :

    هزینه تقریبی کاشت ابرو بستگی به گرافت های مو (تعداد تارهای موی پیوند زده شده) ، نوع روش کاشت ابروی طبیعی، ابزارها و تجهیزات کاشت ابروی طبیعی و کلینیک تخصصی پوست و مو دارد. در "کلینیک تخصصی پوست و مو رز" کاشت ابروی شما بصورت کاملا طبیعی و بدون درد و خونریزی انجام می شود. در این کلینیک پوست و مو هدف ما، رضایت شما مشتریان عزیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاشت ابرو طبیعی، با شماره 02144067005 تماس حاصل فرمایید.

    امیر علوی
    سه شنبه 3 مهر 1397 - 6:07
    بازدید : 376

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 290
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه